Monday, 14 November 2011

asslammualaikum! hmmm....hati aq nie dah mkin dirawat lah skidd...(x dak kaitan dgn cinta drpda kaum adam!)sebenaxnya aq ada kehilangn satu bnda yng selalu buad aq heppy skidd..('benda' nie cma extra ja kadd haty aq..tapi senyuman mak dgn abah tetap buad aq heppy dan agama)mla2 tu sedih sgad..tapi mkin dya hilang jauh aq mula sedax dan bkk mta luas2..bnda 2 x ada nilai pun..exactly....lngsong TAK ADA...dlu aq msih lmah nak lwan ketaksuban aq pda bnda tuhh..tpy mybe allah open my mind seluas luasnya...bnda tu x de nilai lngsong...when a stupid guy believe some things that can make or give happiness ..i hope that ALLAH can help that guys stop thinking about that THINGS!byangkan dunia luas sngad..a lot of things we can do selagi ianya ke arh kbaikan or MAKING GOODNESS !satu example ringkas..cita2 kita...ambition..our ambition ... mcm saya..cita2 saya yng insyaallah akn sya genggam iaitu penulis novel..novelist...sya bberapa kali pnah mncuba buad novel..antaranya ialah:
1.aku cinderella tapi gagal sebb aq lngsong x dpad idea...
2.misi budax remaja tapi gagal sebab adek aq koyak..hi3 old story!

aq mcam rasa mngkin aq x ptot jdy pnulis novel..mcm ada oranx ckp novelist ni x sesuai dgn kau lah..aq mula ptus asa dan pnah kluarkan kta2 untok tkar cita2 untok jady doktor..hmm..sains dgn maths lah subject yng pling aq lemah..jgn harap..sdangkan aq bleh plaxx dlm subject bm dgn bi...tmbh2 klaw krangn..aq jln dlu..nk buads krngn tuhh..best la aq klaw bab2 krngn..bkn nak tnjok..tapi aq mmnx suka! i like it!jadi tekad dan azam mula bersuara...

SAYA AKN JADY PENULIS NOVEL BHSA MLAYU DAN INGGERIS YG TERHEBAT!

hey,itu tekad saya...tahu lah...math dgn sains mmnx pntg tapi aq cuma bley skor math n sains pon takad2 B jer...otak aq x jln..tmbh2 klaw math..huh! tapi x smestinya aq ptus asa..bnyk gy kwn aq yng pndai mathematics ! so,just say...relaxslah!btol x ?tkad azam dan doa pnting..aq mngaku aq ni x kuad agama tara mna pon..smbhyng ingad ckop ke???tapi skurangnya..aq akn ubah diri aq ..pbetol jlan aq yng bengkok kpda lurus...lgypon kata oranx dunia dah nak kiamat.huh!!enta nk pcya ka x...seeloknya x yh la caya..kiamat cma allah yg tahu..oklah..aq nak chaw luw..nak gigit kopok lekox..ok..payp!

ASSLAMMUALAIKUM!

No comments:

Post a Comment